?

Log in

No account? Create an account
The trick is to keep breathing.
She’s lost in coma where it’s beautiful.
FO from now on 
13th-Nov-2015 07:23 am
Kyochan~


Comment to be added.

Credit for the banner goes to cupoftea1 :).
Comments 
13th-Nov-2007 08:59 am (UTC)
Comment ;_;....?

Add meee T___T *cries*.....

*hug*
13th-Nov-2007 09:01 am (UTC)
you're still on my flist na XD~~ don't worry (:
13th-Nov-2007 11:47 am (UTC)
<3333!
13th-Nov-2007 12:14 pm (UTC)
♥:D
13th-Nov-2007 01:40 pm (UTC)
maatjess only 8D
I wrote a lot but i deleted it for your sa-keee (cuz i swear you will never get this bored AS I AM RIGHT NOW!)
arrr random ... i'm sorry ;o;
plz don't hate mehhh
LOVE MEEE!!!! csz i love you :D <3 ?!
13th-Nov-2007 07:50 pm (UTC)
sake?! XD j/k
Aww poopie, well at lkeast your msn works now and... we have a weekend to look forwards too :D :D *all excited*
and next week, right? :D so awesome ♥
Ofcourse I love you bb 8D

MAATJES FTW \m/
(Deleted comment)
13th-Nov-2007 07:48 pm (UTC)
juah he staat er sowieso in ;D
(Deleted comment)
13th-Nov-2007 07:48 pm (UTC)
ily 2 ;)
13th-Nov-2007 07:39 pm (UTC)
Where is that photo from? It's cute :)
13th-Nov-2007 07:48 pm (UTC)
It's from Kiyoharu's Cd Vinnybeach.. :)
http://i41.photobucket.com/albums/e298/Kiii_chan/vin5.jpg that's the original ^^
14th-Nov-2007 12:56 pm (UTC) - noes!
add meh (A)
14th-Nov-2007 12:59 pm (UTC)
joaah.
16th-Nov-2007 10:41 pm (UTC)
Can I be your friend too .w.?
20th-Nov-2007 03:10 pm (UTC)
ofcourse :3
9th-Jan-2008 09:46 pm (UTC)
saw your post on visual_fuckers and i thought you were adorable. plus we have similar interests. add me back? (●´ω`●)
19th-Jan-2008 10:05 pm (UTC)
heard about you through defected_prince, and I agree with her that you should cosplay Tenten. do it. NAOZZ >OO

haha. add me back? :D
20th-Jan-2008 11:38 am (UTC)
O_O uhoh! XD
Well.. I hardly know what the dude looks like! XD pix prz~

Sure ^_^
29th-Apr-2008 07:34 pm (UTC)
Friends Only is the way to go.

Add me. I wanna be your friend. ^_~
30th-Apr-2008 01:46 pm (UTC)
of course~~
(Deleted comment)
30th-Apr-2008 01:46 pm (UTC)
^__^ yay~~
1st-May-2008 09:35 pm (UTC)
Oh oh can I add Maddy??
*huggles*


-It's Li.. the weirdo friend from Mayo ;p-
2nd-May-2008 10:28 am (UTC)
Hahhaha of course :D I'll add ya back~~
20th-Dec-2008 07:58 pm (UTC)
hey, dit is eef! (van juul, val (etc.)
may i add you?
22nd-Dec-2008 09:44 pm (UTC)
ja tuurlijk :D ik add je terug 8)
(Deleted comment)
11th-Jan-2009 01:39 pm (UTC)
WOW it took me a good 10 seconds to realise you're YOU LOL. Of course ^^ glad to have you back :)
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
This page was loaded Oct 17th 2017, 7:26 am GMT.